Sinulta saatua sähköpostiosoitetta käytetään yksinomaan seuraaviin tarkoituksiin:
– käyttäjätunnuksena sisäänkirjautumisessa
– unohtuneen salasanasi palauttamiseen
– erilaiseen viestintään, kuten tilaus- tai lähetysvahvistuksiin.
Jos et löydä vastausta kysymykseesi tällä sivulla, käytä asiakaspalvelulomaketta ja ota yhteyttä asiakaspalveluumme, joka on mielellään auttaa sinua
Valitettavasti tätä mahdollisuutta ei verkkokaupassa vielä ole. Voit tutustua koulutuksiimme osoitteessa: https://eacademy.schwarzkopf-professional.com/fi/fi/welcome.html
Kyllä. Rekisteröinnin jälkeen voit tilata kaikkia Schwarzkopf Professional ja STMNT -tuotteita sekä valikoituja INDOLA-tuotteita verkossa. Markkinointimateriaaleja tai -tuotteita emme tarjoa eShopissa, tai ne voivat kuulua tiettyyn kampanjaan tai tarjoukseen ja olla vain tällöin näkyvissä verkkokaupassa. Saadaksesi lisätietoa otathan yhteyden paikalliseen edustajaasi.
Koska haluamme tarjota sinulle täydellisen asiakaskokemuksen ja mahdollisimman joustavan palvelun. Tämä tarkoittaa, että voit tilata itsellesi sopivimmalla tavalla: paikallisen edustajasi kautta, puhelimitse tai eShop-verkkokaupan kautta.
Kyllä. Olemme käytettävissäsi verkossa 24 tuntia vuorokaudessa, 7 päivää viikossa.
Yleiskatsaus tilauksistasi on tilisi etusivulla Omat tilaukset ja laskut -kohdassa. Sieltä näet aiemmat ja nykyiset tilaukset ja voit tilata tuotteet uudelleen aiemmasta tilauksestasi. Jos sinulla on lisäkysymyksiä, otathan yhteyttä asiakaspalveluumme.
Ilman muuta, edustajasi palvelee sinua edelleen. Mahdollisuus tilata verkon kautta on vain yksi tapa tilata kätevästi milloin tahansa.
Kyllä. Edustajasi saa tiedot verkkotilauksistasi omaan asiakashallintajärjestelmäänsä. Vastaavasti myös sinä voit tarkastella omalta tililtäsi puhelimitse tai edustajasi kautta tekemiäsi tilauksia.
Voit tehdä tämän joko navigoimalla joko tuotteisiin tai tuotemerkkeihin tai kirjoittamalla haluamasi tuotteen nimen tai tuotenumeron (esim. 2987982) sivun yläosassa olevaan hakukenttään. Molemmissa tapauksissa voit myös tarkentaa tuotteita lisäsuodattimien avulla.
Palautteesi on aina tervetullutta. Ole hyvä ja käytä sitä varten yhteydenottolomaketta tai ota yhteyttä edustajaasi.
Kyllä. Voit tehdä tämän napsauttamalla tuotteen vieressä olevaa sydänsymbolia. Löydät kaikki suosikiksi valitsemasi tuotteet klikkaamalla etusivun Suosikkituotteeni-kohtaa. Suosikkituotteesi säilyvät tällä sivulla kunnes klikkaat Tyhjennä kaikki, tai klikkaat uudelleen sydänsymbolia tuotteen vieressä. Voit säätää tuotteiden määrän helposti haluamaksesi ja siirtää tuotteet joko kerralla tai yksittäin ostoskoriin.
Kyllä. Etsi haluamasi tuote ja syötä haluttu määrä tuotetta klikkaamalla plus ja miinus -merkkejä. Lisää tuote ostoskoriin klikkamalla ostoskorin kuvaketta. Antamasi määrä lisätään ostoskoriin välittömästi.
Valitettavasti tilauksen ja sen tietojen lataaminen tai printtaaminen PDF-muodossa ei ole tällä hetkellä mahdollista. Voit kuitenkin nähdä tilauksesi tuotteet kun kirjaudut eShopiin ja ladata laskut PDF-muodossa.
Kyllä, käyttäessäsi puhelinta tai tablettia tilaamisessa voit skannata tuotteiden viivakoodin löytääksesi haluamasi tuotteen nopeasti tai lisätäksesi sen ostoskoriin. Näin tilaaminen sujuu nopeammin ja mukavammin.
Ei ongelmia. Ostoskorisi säilyy ennallaan, vaikka keskeytät tilausprosessin tai sammutat tietokoneen/puhelimen. Heti kun kirjaudut sisään uudelleen, voit jatkaa siitä, mihin jäit. Näin voit aloittaa tilauksen helposti aamulla ja lisätä kätevästi tuotteita pitkin päivää.
Kyllä, rahtivapaan toimituksen raja on 160 €, ALV 0 %. Alle 160 € tilauksiin (ALV 0%) lisätään toimituskulut 17,90 €.
Kyllä. Kun olet tarkistanut toimitus- ja laskutusosoitteen, klikkaa Jatka toimitusajankohtaan, jossa voit valita toivomasi toimituspäivän. Arkipäivinä ennen klo 12 tehdyt tilaukset pyritään lähettämään seuraavaan aamuun mennessä. Toimitamme tilaukset mahdollisimman nopeasti, mutta viimeistään kolmen arkipäivän kuluessa. Tilaukset toimitetaan arkisin klo 8-16 välisenä aikana. Varmistathan myös, ettet valitse juhlapäivää. Jos näin kuitenkin käy, toimitus tapahtuu seuraavana arkipäivänä.
Kyllä. Olemme täällä sinua varten ja autamme mielellämme. Ota rohkeasti yhteyttä meihin soittamalla puh. 0800 136 370, lähettämällä sähköpostia asiakaspalvelu.helsinki@henkel.com tai sivun yläosassa olevan yhteydenottolomakkeen kautta.
Kyllä. Verkkotilausmahdollisuus on vain lisävaihtoehto, jonka avulla voit tehdä tilauksia kätevästi mihin aikaan tahansa. Myös puhelimitse tai edustajan kautta tekemäsi tilaukset näkyvät eShop-tililläsi. Tämä koskee myös aiempia tilauksia, hyvityksiä ja laskuja.
Valitettavasti tätä mahdollisuutta ei vielä ole. Jos sähköpostiosoitteesi muuttuu, ilmoita siitä edustajallesi tai asiakaspalveluumme.
Valitettavasti tätä mahdollisuutta ei vielä ole. Ilmoita edustajallesi tai asiakaspalveluumme, jos sinulla on yhteys- tai maksutietoihin liittyviä muutoksia.
Joskus voi tapahtua, että sähköpostipalvelusi suodattaa sähköpostiviestisi. Tarkista siis ensin roskapostikansiosi. Voit välttää tämän tulevaisuudessa merkitsemällä suodatetut sähköpostit ”Ei roskapostiksi”. Jos sähköpostiviestejä ei edelleenkään tule, ota yhteyttä edustajaasi tai asiakaspalveluumme.
Harvinaisissa tapauksissa sähköpostiviestintämme saattaa suodattua pois sähköpostipalveluntarjoajasi toimesta. Tarkistathan ensin roskapostikansiosi. Jotta tämä ei toistuisi jatkossa, merkitse suodatetut viestit "ei roskapostiksi". Jos viestit eivät tästä huolimatta saavu perille odotetusti, otathan yhteyttä myyntiedustajaasi tai asiakaspalveluumme.
Siirry kohtaan Oma tili ja valitse Vaihda salasana. Sinua pyydetään ensin antamaan nykyinen salasanasi uudelleen, sitten uusi salasana ja lopuksi sen vahvistus.
Tulostaaksesi laskuja, sinun täytyy olla kirjautuneena sisään. Mene etusivulla kohtaan "Omat tilaukset ja laskut". Tämä jälkeen voit määrittää eri hakukriteereillä miltä ajalta ja mitä laskuja haluat katsoa. Lasku/laskut näkyvät suodattimien alla. Avaa lasku kyseisen laskun kohdalla suurennuslasia klikkamalla ja tulosta tai lataa halutessasi itsellesi.
Näet kaikki tilaukset; myös ne, jotka olet tehnyt puhelimitse tai edustajasi kautta. Tämä koskee myös aiempia tilauksi ja hyvityksiä.
Ei. Voit myös katsella asiakastililläsi tilauksia, jotka olet tehnyt puhelimitse tai edustajasi kautta. Tämä koskee myös aiempia tilauksia, hyvityksiä ja toimitusilmoituksia.
Eri toimipisteiden tilauksiin ja laskuihin pääsee vain kirjautumalla esimiehen tilin kautta. Tarvittaessa ota yhteyttä esimieheesi tai asiakaspalveluumme.
Jos olet omistaja (tai omistaja on antanut sinulle oikeudet tarkastella tietoja), voit nähdä kaikki tilaukset ja laskut esimiehen tilin kautta. Tämä antaa sinulle pääsyn kaikkien toimipisteiden tietoihin. Tarvittaessa ota yhteyttä esimieheesi tai asiakaspalveluumme.
Kyllä. Tilauksesi ajankohdasta riippumatta kaikki tilamuutokset näkyvät heti, mutta jos näin ei ole 60 minuutin kuluttua, ota yhteyttä edustajaasi tai asiakaspalveluumme.
Tietty ajanjakso näytetään oletuksena sen varmistamiseksi, että laskut ja niiden tiedot latautuvat mahdollisimman nopeasti. Voit muuttaa aikavalintaa haluamaksesi. Huomaa, että mitä pidempi aikajakso on, sitä pidempään lataus kestää.
Kyllä. Voit ladata haluamasi laskut klikkamaalla kyseisen laskun rivillä suurennuslasi-ikonia. Voit tämän jälkeen joko tulostaa laskun tai ladata sen omalle päätelaitteellesi.
Kyllä. Voit tehdä tämän valitsemalla haluamasi laskun asiakastililtäsi ja napsauttamalla suurennuslasia, ja tämän jälkeen tekstiä LATAA. PDF aukeaa selaimeesi, josta voit ladata tai tulostaa sen. Mikäli tämä ei onnistu, yritä myöhemmin uudelleen tai kirjaudu sisään toisella selaimella. Lisäksi saat aina jokaisesta tilauksestasi vahvistusviestin sähköpostitse.
Verkkokauppamme on käytettävissä tietokoneiden (pöytäkone tai kannettava tietokone), Macin, tablettien ja Internet-yhteensopivien matka- ja älypuhelinten kautta.
Saat laskut tavalliseen tapaan toimituksen yhteydessä. Jos saat tällä hetkellä laskusi paperisina ja haluat vastaanottaa ne tulevaisuudessa sähköpostitse, ilmoita siitä meille.
Eivät. Kaikki hinnat esitetään ilman arvonlisäveroa. Tilausnäkymää ei siis voida käyttää laskuna. Saat toimituksen yhteydessä laskun, joka sisältää arvonlisäveron.
Kyllä. Kun olet kirjautunut sisään, näet kaikkien tuotteiden kohdalla oman nettohintasi. Jokaisen tuotteen kohdalla näet yliviivatun listahinnan sekä boldattuna oman sopimushintasi. Mikäli sinulla ei ole vielä asiakassopimusta meille, näet vain tuotteiden listahinnat.